УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

У законі «Про захист прав споживачів» прописані всі умови повернення або обміну  товарів.

Згідно закону "Про захист прав споживачів" повернення та обмін товару належної якості провадиться протягом 14 днів з моменту покупки товару. Це означає, що Ви можете повернути куплене обладнання протягом двох тижнів, за умови, що обладнання  не було встановлено, не експлуатувалося, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів, а також збережена заводська упаковка і її елементи (стаття 9. п 1. Закону «Про захист прав споживачів»).

Покупець оплачує повернення товару за свій рахунок. Якщо після отримання замовлення було виявлено, що обладнання не працює, обмін або повернення виробу здійснюється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центру. У цьому висновку повинно бути зазначено, що умови експлуатації не порушені або товар не був у вжитку. По закінченню двох тижнів і в межах гарантійного строку виріб підлягає гарантійному ремонту в сервісному центрі. Претензії не приймаються у тих випадках, коли товар став непридатним в результаті неправильної експлуатації. У першу чергу це стосується механічних пошкоджень.

Покупець зобов'язаний зберігати заводську упаковку та елементи упаковки протягом усього гарантійного строку. Причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром може стати відсутність упаковки або її елементів.

Оплата придбаного товару покупцем є фактом його угоди з існуючими в країні (вказаними вище) правовими нормами, які регулюють господарські відносини продавця і покупця.

Увага! Перш ніж приступити до експлуатації купленого товару, радимо всім покупцям уважно вивчити, ознайомитися і суворо дотримуватися вимог інструкції з експлуатації товару.

Модули для Опенкарт (Opencart) всех версий!